Sveže v kategoriji Novice:

Tudi letos vam domžalski skavti prinašamo Luč miru iz Betlehema

Plemenito poslanstvo Luči miru iz Betlehema še najbolj zasije v časih kot je današnji. Prinašati ljudem bližino ima posebno težo predvsem v času, ko zaradi omejitev za zajezitev epidemije v sebi in drugih čutimo oddaljenost in samoto. Domžalski skavti si želimo, da bi plamen upanja, miru in ljubezni dosegel prav vsak vaš dom, še posebej pa tiste, ki ga v teh težkih časih najbolj potrebujejo.

Luč miru iz Betlehema je letos mogoče prevzeti v naslednjih terminih, na trgu pred cerkvijo, od takrat naprej pa v cerkvi.

V Domžalah:
Nedelja, 20. 12. 10:45 - 11:45

V Dobu:Preberi več »

Objavljeno v Novice

Prvi napad na Kvajdej: preverjanje terena

S klanom Huda Kura smo se v nedeljo, po končanem skupnem taboru ob 20-letnici stega odpravili na taborni prostor Kvajdeja 2012, da bi organizatorjem pomagali pri zaključnih pripravah pred ponedeljkovim začetkom Kvajdeja. Prespali smo na Tabornem prostoru in že zvečer mi je po glavi švignila misel o kraji zastave na Kvajdeju. Naslednji dan smo se s Klanom odpravili nazaj proti koči Rovtarici na Jelovici, kjer je potekal skupni tabor, saj smo imeli v načrtu od koče nadeljevati potovalni tabor klana. Med hojo sem Gregiju omenil mojo idejo o kraji zastave in takoj je bil navdušen. V nekaj minutah smo za krajo prepričali tudi klanovodjo Urbana in začela se je zgodba o največjem neuspehu, od kar imam čast obiskovati kraje zastav..

04.09.2012 ob 14:00 | Domen Bolta – Marljivi škorpijon

Slab začetek, dober konec ali kako smo zaspali oviti v zastave

Nekje sredi junija se je začelo – najprej prvo sporočilo s povabilom na krajo zastave, potem drugo, tretje, … Po sedmem sem imel vsega dovolj in se odločil, da je čas za malo akcije. Nekaj sporočil je bilo dovolj, da sem našel skupino somišljenikov in že čez dober teden smo se vozili - eni v župnikovem modrem kombiju, ki ga je uspešno krmilil Urban, drugi pa v Cimetovem 'poršeju'. Četa, klan, voditelji in tudi nekaj bivših žmohtnih žab, kombinacija izkušene prekaljenosti in mladostne energije, ki je obetala veliko. A brez muje se še čevelj ne obuje in pot do uspeha nikoli ni lahka.

01.09.2012 ob 21:01 | Simon Kastelic - Potrpežljivi Rakun

Intervju z Nikolajem Belšakom

Za julijski Kvaksi smo pripravili intervju z gospodom Nikolajem Belšakom, ki je skavte obiskoval v času pred začetkom druge svetovne vojne – zdaj spomladi opravljeni pogovor objavljamo še na spletni strani.

Preberi več »

01.09.2012 ob 20:50 | Urban Bolta - Pravični Rakun in Gregor Stražar - Lačni Rakun

"ŽVN - skala je, ki se ne da!"

Po nekajletnem prepričevanju s strani vsem dobro znanih bratcev Girandon sem se avgusta gospodovega 2012 naposled odločil, da obiščem skavtsko šolo življenja v naravi, ki se vsakega avgusta odvija sredi širnih kočevskih gozdov, natančneje v Skavtskem okoljskem centru Rog.

24.08.2012 ob 18:16 | Urban Bolta - Pravični Rakun

Potovalni tabor klana Huda kura

Dogodek, kateremu vsi presežniki nam znanega sveta ne sežejo do kolen, je najverjetneje potovalni tabor klana. Spojitev skupnega dela, ki je predvsem služil proslavitvi 20 let neutrudnega dela domžalskih skavtov, in poletnega tabora klana, se je nam vsem zdela idealna ideja. Tri dni pred tem smo se zedinjeno odločili za pot ali bolje rečeno za filozofijo potovanja, ki je temeljila na instinktivni in trenutku podvrženi želji, da prispemo v Kranj ali v Škofje loko, saj imajo tam sladoled vseh vrst.