Tudi letos vam domžalski skavti prinašamo Luč miru iz Betlehema

Plemenito poslanstvo Luči miru iz Betlehema še najbolj zasije v časih kot je današnji. Prinašati ljudem bližino ima posebno težo predvsem v času, ko zaradi omejitev za zajezitev epidemije v sebi in drugih čutimo oddaljenost in samoto. Domžalski skavti si želimo, da bi plamen upanja, miru in ljubezni dosegel prav vsak vaš dom, še posebej pa tiste, ki ga v teh težkih časih najbolj potrebujejo.

Luč miru iz Betlehema je letos mogoče prevzeti v naslednjih terminih, na trgu pred cerkvijo, od takrat naprej pa v cerkvi.

V Domžalah:
Nedelja, 20. 12. 10:45 - 11:45

V Dobu:Preberi več »

Objavljeno v Novice

Počasi se daleč pride, hitro pa še dlje!

Prejšnje skavtsko leto se je zaključilo, do novega pa je bila še skoraj cela večnost. Urbana so srbeli prsti in predvsem stopala, ker novih skavtskih dogodivščin ni bilo na vidiku. Zato se je odločil, da se za psihično sprostitev in fizično pripravo na novo skavtsko leto pa tudi za nekakšno mini promocijo skavtstva odpravi peš od Ankarana približno po planinski transverzali proti Gorenjski. Ker sem bil tudi sam navdušen nad idejo, sem se mu pridružil na delu poti.

01.10.2012 ob 22:05 | Simon Kastelic – Potrpežljivi rakun

Huda kura med iskanjem izginulega zaklada...

Domžalski klan Huda Kura je bil del ekipe približno sedemdesetih skavtinj in skavtov, ki smo se odzvali klicu na pomoč in se v Kamnik odpravili rešit veliko skrivnost!

23.09.2012 ob 17:15 | Urban Bolta - Pravični rakun

Stična 2012 – srčna trdnjava

Letošnja povorka mladih, ki je sprevrgla v kaos sicer malo vasico nedaleč stran od metropolitanske Ivančne Gorice, je zopet dočakala svoj dan.

21.09.2012 ob 20:40 | Peter Zabret - Drzni tiger

Skupni tabor in 20 let domžalskih skavtov

Bilo je hladno poletno jutro. Sončni žarki so komajda razprli svoje tople dlani, ko smo se domači skavti preštevali in razporejali v avtobusa, ki sta nas kasneje odpeljala proti jelovškemu gozdu. Mnogi, zaradi rane ure še ne povsem prebujeni, so si med vožnjo želeli sanjati naprej, a kaj, ko so nekateri z energičnostjo že napovedovali razpoloženje prihodnjih dni.

16.09.2012 ob 11:15 | Gregor Stražar - Lačni Rakun

Letošnja zadnja kraja zastave

Pri skavtih je mnogokrat tako, da ko nekomu pride na pamet kakšna zanimiva stvar, ni vrag, da je ne spelje. Prav tako je bilo s to zadnjo krajo zastave, ki je bila dogovorjena le kakšen dan pred odhodom. Zbralo se nas je šest - Bernard, Jera, Blaž, Urban, Simon K. in jaz. Pomlajena ekipa izkušenih skavtov je med vožnjo dajala vtis, da nam danes zagotovo nekaj uspe, saj smo se zavedali, da gremo krasti četi iz Dobrega Polja 1, ki ne slovi po številčnosti članov, kar včasih pomeni, da je s tem tudi manj izkušenih tekačev in bork.